Hvordan får jeg skabt den bedste forudsætning, for mine elevers faglige arbejde? Hvordan kan jeg lave en ramme der gør at de husker det bedre?
Ved at lave elevernes faglige mål som en leg.

Gamification er en metode, hvor man laver et lærings eller kompetencemål, om til en leg eller et spil. På denne side kommer der flere bud på, hvordan man nemmere kan gribe begrebet an.

Da jeg har brugt forskellige redigeringsprogrammer i opstarten af dette site, er farverne og skrifttyperne dog forskellige. Det vil blive rettet til med tiden.
“Let the games begin” 🤓📲🏅
Realisering del 2 – Badges

Realisering del 3 – Boss Battles

Brugbare hjemmesider
I det følgende afsnit vil jeg kort beskrive andre hjemmesider, jeg har bemærket, der kan være brugbare for at skabe alternative tilgange til læring.
- https://matematikivanskeligheder.dk/stormester/?fbclid=IwAR0c-YZtYlaSoBuMsJwoevXNBUbNMG2YfBHBeBxJewzaWUSQqj7KuNjDXIY (gode Stormesteropgaver der giver god inspiration)
- https://mt91.dk/stormester/ (endnu flere af de kreative stormesteropgaver der kan bruges i alle aldre)
Under opbyggelse. 🙂